Gyakran ismételt kérdések
Vodafone előfizető csatlakozhat-e?
Nem, kivétel ha új előfizetést (új telefonszámot) kér.
Mennyibe kerül a flottához való csatlakozás?
Egyszeri regisztrációs díj: 6000Ft/telefonszám
Éves tagdíj: 6271Ft/év/telefonszám.
Csatlakozhatok-e a flottához, ha valamelyik szolgáltatóhoz hűségidő köt?
Nem, csak a hűségidő lejárta után.
Az előfizetési díjak hány százalékban beszélhetők le?
Az előfizetési díj 100%-ban lebeszélhető.
Milyen irányban beszélhető le az előfizetési díj?
Az összes magyarországi hálózatba korlátlanul.
Van-e hűségidőszak a flottában?
Igen, de egyszeri 5000Ft-os kötbér megfizetésével ki lehet lépni.
Vásárolhatok-e kedvezményesen mobil telefonkészüléket és igénybe vehetek-e részletfizetést a készülék vásárlására?
Nem, erre sajnos nincs lehetősége a flottán belül.
Elektronikus számlázásra van-e lehetőség?
Jelenleg nincs lehetőség elektronikus számlázásra.
Csomagok között válthatok-e havi szinten?
Igen, de csak felfelé, lefelé váltás esetén az addig igénybe vett kedvezményeket ki kell fizetni.
Telefonszámom ügyeit intézhetem-e magam?
Igen, a 1270 telefonszám hívásával ügyfélbiztonsági kód megadása után.
Van-e olyan csomag, ahol az SMS korlátlan?
Nincs, csak a feltüntetett csomagok elérhetők (minden csomaghoz 200 db ingyenes sms elérhető).
Külföldön használható-e a mobilnet?
Igen, de max 10GB-ig.
Külföldről is telefonálhatok haza ezzel a tarifával?
Az EU-n belül flottás tarifával hívhat magyar telefonszámokat nyaralása vagy üzleti utazása alkalmával. Külföldi telefonszámok hívása: https://www.vodafone.hu/szolgaltatasok/roaming.
Van korlátozás, hogy hány előfizetés lehet a nevemen?
Nincs korlátozás.
E-SIM kártya igénylésére van-e lehetőség?
Igen, van rá lehetőség.
Elvesztettem a SIM kártyámat, mi a teendő?
Vodafone márkaképviseletben van lehetőség az ügyintésére. Szükséges dokumentum: személyi igazolvány. SIM kártya pótlásának díja: 2500Ft.